Pokud by se v naší společnosti něco změnilo a zjistili bysme, že službu dále nemůžeme využívat, jak dlouhá je výpovědní lhůta? 06.08.2019|Kategorie: Spolupracujeme| Čtěte dále
Co když se kávovar, který máme od vás pronajatý, rozbije? Jak rychle a jakým způsobem řešíte tuto situaci? 06.08.2019|Kategorie: Spolupracujeme| Čtěte dále
Největší problém je, když v naší firmě dojde káva. Jak rychle umíte kávu dodat, pokud se tak stane? 06.08.2019|Kategorie: Spolupracujeme| Čtěte dále
Co když po nějaké době zjistíme, že kávovar, který od vás máme zapůjčený, již kapacitně nestačí nebo bychom naopak chtěli kávovar menší? Jak se tato situace řeší? Je potřeba vypovídat smlouvu a zadávat nové podmínky? 06.08.2019|Kategorie: Spolupracujeme| Čtěte dále
V současné době máme kávovar JURA, který je náš, ale už nám vzhledem k opotřebení nevyhovuje. Je možné ho nějakým způsobem dát protiúčtem? 06.08.2019|Kategorie: Spolupracujeme| Čtěte dále