fbpx
FAQ

FAQ

odpovědi na často kladené dotazy

Nejsme rozhodnuti, zda si kávovar koupit nebo pronajmout. Jaké jsou výhody pronájmu?

S pronájmem kávovaru ve službě Káva na klíč získáváte full-servis, což neznamená jen to, že se vám o kávovar někdo stará a vám odpadají starosti s odvápňováním a údržbou, ale můžete také změnit typ kávovaru, když je třeba. Společnosti rostou, rozdělují se a mění. S pronájmem můžeme pružně reagovat na vaše potřeby. Další nemalé plus je, že v případě závady kávovaru vám odpadají starosti s řešením servisu. Obratem zajistíme náhradní kávovar a postaráme se o zajištění opravy zapůjčeného kávovaru.

Kolik káv denně zhruba uvaříme, když spotřebujeme 6 kg kávy měsíčně? Případně jakým způsobem zjistíme náš reálný počet denně připravených šálků?

Tento výpočet je velmi jednoduchý. V průměru se z každého 1 kg kávy připraví cca 100 šálků. Při spotřebě 6 kg za měsíc tedy vypijete cca 600 porcí kávy, což je při 20 pracovních dnech v měsíci přibližně 30 šálků denně.
Z naší zkušenosti také víme, že na každého člověka ve firmě vychází průměrně 1,2 šálku kávy denně. Toto číslo zohledňuje i osoby, které kávu nepijí vůbec nebo naopak více než ostatní. Orientační denní počet šálků na firmu nebo kancelář tedy odhadnete tak, že vynásobíte počet osob číslem 1,2.

V současné době máme kávovar JURA, který je náš, ale už nám vzhledem k opotřebení nevyhovuje. Je možné ho nějakým způsobem dát protiúčtem?

Ano, tato varianta je možná. Váš kávovar zkontrolujeme v servise a v závislosti na stáří kávovaru, opotřebení a po vyhodnocení případných oprav vám nabídneme cenu, za kterou váš starý kávovar odkoupíme na protiúčet.

Chceme si být jistí správným výběrem dodavatele kávy a kávovaru. Je možné vaši službu bezplatně a nezávazně vyzkoušet?

Ano, můžete využít zkušebního měsíce zdarma a doporučujeme tuto cestu všem novým zákazníkům. Na základě informací o denní spotřebě kávy pro vás vybereme vhodný přístroj. Kávovar bezplatně nainstalujeme ve vaší kanceláři a dodáme 2 kg kávy (4 druhy nejoblíbenějších směsí Alesio á 500 g). S kávovarem vás naučíme pracovat. Vy vše v klidu vyzkoušíte, můžete také kdykoliv v průběhu měsíce doobjednat další kávu. Poté se rozhodnete, zda vám kávovar vyhovuje, káva chutná a zda si přejete ve spolupráci pokračovat. Teprve poté se podepisuje smlouva o pronájmu kávovaru.

Zaslali jsme poptávku, přišla nám vaše nabídka, která nás zaujala. Jaký bude další krok?

Pokud jsme vás zaujali a zajímá vás víc o naší službě, nabídneme vám zkušební měsíc zdarma. Případně pokud jste již definitivně rozhodnutí, proběhne instalace vybraného kávovaru v co nejkratším termínu a podpis smlouvy o pronájmu.

Jsme pracovní kolektiv, který rád zkouší a ochutnává. Je možné dostávat různé druhy vašich káv nebo pokud nějakou zvolíme, musíme u ní již zůstat?

K vašemu kávovaru se vztahuje pouze daný minimální odběr kávy, abyste měli přístroj zapůjčený zdarma včetně našeho full-servisu. Druhy kávy jsou jen na vás. Můžete je libovolně měnit a zkoušet. My jsme na tom úplně stejně, také rádi kávy měníme dle nálady a chuti.

Jeden kávovar již vlastníme a druhý si chceme pronajmout. Pokud budeme odebírat vaši kávu do obou kávovarů, umíte zajistit servis a péči také o druhý kávovar, který není součástí služby?

Ano, je to možné. Tuto variantu využívá několik našich klientů. Na druhý kávovar se pak vztahují stejné benefity jako na zapůjčený. Například to, že v případě poruchy vám zdarma půjčíme náhradní kávovar a zařídíme servis. Na opravu kávovaru, který není součástí služby, obdržíte nejprve rozpočet opravy, teprve poté se rozhodnete, jak situaci řešit.

Čím se vaše káva liší od ostatních na našem trhu?

Naše káva Alesio se řadí do kategorie současného kávového trendu. Dbáme na její správné pražení a maximální čerstvost. Protože známe spotřeby našich zákazníků, pražíme kávu pravidelně v odpovídajícím množství tak, aby se netvořily zbytečně velké zásoby a káva na skladech nezestárla. Časté pražení a pravidelné dodávky zajišťují našim zákazníkům vždy čerstvou kávu. Službu Káva na klíč poskytujeme od roku 2011. Za tu dobu jsme vytvořili 7 kávových receptur, které nabízí širokou škálu chutí. Tyto receptury jsme postupně tvořili a vylepšovali na základně vaší zpětné vazby. V současné době v nich najdete jak kávu s výraznější hořkou chutí se silnějším pražením, která je podobná italským typům káv, tak kávy oříškovo-čokoládové s velmi lehkou aciditou až po ovocno-květinové s vyšší aciditou a středním až světlejším pražení.

Je pro nás důležité a v podstatě i rozhodující, zda nám můžete poskytnout údržbu a full-servis zapůjčeného kávovaru.

Ano, můžeme. A v podstatně ani jinak nefungujeme. Služba Káva na klíč je přesně o tomto. Z naší strany probíhají pravidelné údržby zapůjčených kávovarů, čištění, odvápnění apod. Kávovar je stále jen stroj, takže se může rozbít. V takovém případě zašleme náhradní a řešíme servis stávajícího. Naším cílem je, abyste vždy měli dobrou kávu a mohli se soustředit na svou práci.

Připravujeme kolem 60-70 káv denně a rozhodujeme se, zda vybrat kávovar s připojením na vodu. Zdá se nám to jako jednodušší varianta. Co byste nám poradili?

Napojení na vodu vás limituje v tom smyslu, že místo pro kávovar již musí být jasně dané na stálo. V kuchyňské lince se pak musejí vyvrtat otvory pro napojení vody a případně také pro odtok vody a propad kávové sedliny. V množství 70 káv denně je však toto zbytečným zasahováním do vaší firemní kuchyňky. Kávovary JURA pro tento objem disponují velkými zásobníky na vodu i na odpad a bez trvalého napojení není jejich obsluha nijak omezována. Naopak, můžete kávovar kdykoliv dle potřeby přemístit nebo případně vyměnit za jiný typ.

V každém případě chceme mít kávovar zapůjčený zdarma a neplatit nic ani za údržbu a servis. Jaké je minimální množství odebrané kávy měsíčně, abychom toto mohli využívat?

Připravujete-li ve vaší firmě alespoň 25 káv denně nebo více, pak umíme v tomto množství již nabídnout zapůjčení a full-servis zdarma. Platíte pouze za odebranou kávu.

Co když po nějaké době zjistíme, že kávovar, který od vás máme zapůjčený, již kapacitně nestačí nebo bychom naopak chtěli kávovar menší? Jak se tato situace řeší? Je potřeba vypovídat smlouvu a zadávat nové podmínky? 

Kdykoliv toto nastane, měníme kávovar obratem za takový, který bude vyhovující. Vždy se snažíme vybrat takovou variantu, abyste i nadále mohli využívat všechny benefity služby, tedy pronájem a full-servis zdarma.

Největší problém je, když v naší firmě dojde káva. Jak rychle umíte kávu dodat, pokud se tak stane?

Toto známe a je to běžná rutina. Bez kávy to prostě není ono. V případě objednání do 14 hodin, obdržíte zásilku následující pracovní den.

Co když se kávovar, který máme od vás pronajatý, rozbije? Jak rychle a jakým způsobem řešíte tuto situaci?

Po nahlášení závady obratem objednáváme kurýra, který přiveze náhradní kávovar a porouchaný doručí do servisu. Po Praze vyměníme kávovar nejdéle následující pracovní den, na ostatních místech do 2 pracovních dnů.

Rádi bychom připravovali v kanceláři také mléčné speciality jako cappuccino, flat white apod. Bojíme se ale údržby. Co vše obnáší?

Čerstvé mléko je prevít. Ale na druhou stranu údržba cappuccinatoru není nic nemožného. Kávovary JURA nemají čerstvé mléko umístěné uvnitř kávovaru, což je mnohem snažší na údržbu. Mléko je připojené externě, buď pouze z nádoby nebo z ledničky. Kávovary mají inteligentní procesy automatických proplachů během dne. Ale je dobré, když se určí jedna osoba z firmy, která jednou za den provede údržbu a čištění mléčných cest pomocí roztoku, který vám dodáme. Údržba mléčných cest zabere max. 10 minut denně, ale je potřeba ji dělat pravidelně. 

V současné době máme ve firmě kávovary JURA, které jsou naše. Ale nezbývá nám čas na jejich údržbu a kávovary se  často porouchávají a musíme řešit servis, nebo káva není taková, jakou bysme ji chtěli mít. Pokud budeme odebírat vaši kávu, umíte nám zajistit údržbu našich kávovarů?

Ano i tuto možnost nabízíme. V tomto případě vám připravíme cenu služby přímo pro vaše potřeby.

Pokud by se v naší společnosti něco změnilo a zjistili bysme, že službu dále nemůžeme využívat, jak dlouhá je výpovědní lhůta?

Výpovědní lhůta je 1 měsíc a začíná běžet následující měsíc po zaslání výpovědi e-mailem. Ve většině případů se však snažíme zákazníkům vyjít vstříc i dřívějším datem ukončení.

Proč nabízíte do pronájmu jen kávovary značky JURA?

S kávovary JURA máme dlouholeté dobré zkušenosti. Pro firemní zákazníky je JURA v současné době TOP značkou na trhu s automatickými kávovary. Víme, že kávovary dokážou zajistit našim zákazníkům tu nejlepší chuť espressa z čerstvě pražené kávy Alesio a jejich údržba a spolehlivost je na skvělé úrovni.

S kávovary JURA nemáme zatím žádnou zkušenost. Jaká je jejich obsluha? Zvládne si kávu bez problémů připravit kdokoliv?

Kávovary JURA mají intuitivní a jednoduché ovládání. Přípravu kávy zvládne bez problémů každý ve firmě. Také další úkony jako doplnění vody, kávy nebo vysypání odpadů nejsou žádný problém. Kávovar vše hlásí a na displeji informuje uživatele graficky o krocích, které je potřeba udělat.

V naší společnosti nemáme moc času na údržbu kávovaru. To je i jeden z důvodů proč poptáváme tuto službu. Co bude z naší strany potřeba zajistit v rámci denní údržby?

Kávovary se automaticky při každém zapnutí/vypnutí proplachují. Z vaší strany je určitě dobré každé ráno doplnit čerstvou vodu, aby káva byla taková, jaká má být. Pokud připravujete mléčné nápoje, pak je potřeba jednou denně vyčistit mléčné cesty s pomocí přípravků, které vám dodáme. O vše ostatní si už kávovar řekne sám. Jedná se pouze o banální věci jako doplnit kávu, vodu a vysypat odpad. Větší údržba, jako například odvápňování přístroje, je již naší záležitostí.

Přejít nahoru